Palvelun parantaminen

Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja olemme kiinnostuneita asiakkaidemme mielipiteistä. Tämän vuoksi pyydämme Teitä arvioimaan toimistomme palveluja ja antamaan palautetta toimeksiantojen hoitamisesta.

Arvomme vastanneiden kesken joka vuosi yllätyspalkinnon.

Toimintamme arviointi tapahtuu asteikolla: 1=heikko, 2=välttävä, 3=tyydyttävä, 4=hyvä, 5=erinomainen

Palautteenne kohde

Palautteenne kohde

Asianajaja

Asianajajan kiinnostus asiaanne kohtaan
 1 2 3 4 5
Asianajajan ammattitaito
 1 2 3 4 5
Sähköposteihin vastaaminen
 1 2 3 4 5

Toimeksiantonne hoito

Toimeksiantoonne liittyvien valintojen ja riskien selkeä kertominen
 1 2 3 4 5
Asian etenemisen nopeus
 1 2 3 4 5
Tyytyväisyytenne asian lopputulokseen
 1 2 3 4 5
Laskutuksen kohtuullisuus
 1 2 3 4 5

Toimistohenkilökunta

Henkilökunnan ystävällisyys
 1 2 3 4 5
Henkilökunnan lähettämien viestien selkeys
 1 2 3 4 5

Muut tiedot

Käyttäsittekö toimistoamme jatkossa?
Mikä oli hyvää ja huonoa? Olisiko jossain parantamisen varaa?
Mitä kautta olette saanut tiedon toimistostamme?

Voitte antaa palautteen nimellänne tai nimettömänä. Vain nimelliset osallistuvat yllätyspalkinnon arvontaan.

Nimesi
Sähköpostiosoitteesi
captcha

Kiitos paljon ajastasi!

Palvelemme sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä. Ota yhteyttä, autamme mielellämme!